Garantiordningen for medlemsvirksomheder
Som medlem af Dansk Køl & Varme er din virksomhed automatisk omfattet af Garantiordningen, uden at det koster dig ekstra.
Garantiordningen er oprettet, så din virksomhed kan vise fremtidige kunder, at det er en fordel at vælge en virksomhed, der er medlem af Dansk Køl & Varme.
Ved at vælge en virksomhed, der er medlem af Dansk Køl & Varme, sikrer din kunde sig nemlig, at det aftalte arbejde vil blive udført, selv hvis virksomheden skulle være nødt til at ophøre. Garantiordningen er derfor et godt salgsargument for at vælge din virksomhed fremfor andre.
Du kan læse mere om Garantiordningen i en artikel fra medlemsbladet temp her.
Du kan læse Garantiordningens vedtægter her
Logo
Dansk Køl & Varme har designet et logo, som kan sættes på din bil eller hjemmeside, og som dermed kan vise dine kunder, at de er garanteret, at de får den service, de betaler for gennem Dansk Køl & Varme. Der er ingen krav til, at logoet skal erstatte Dansk Køl & Varmes logo, de kan sagtens supplere hinanden. Dansk Køl & Varme anbefaler, at du bruger begge logoer, så du både kan sende et signal om tryghed over for dine kunder og sende et signal om de tre "pinde", som Dansk Køl & Varme står for: Nemlig kvalitet, lovligt arbejde og grøn omstilling.
Du finder logoet nederst på siden (kræver log-in). Eller du kan kontakte Dansk Køl & Varmes sekretariat på info@koeleteknik.dk for at få tilsendt fysiske klistermærker.
Godkendelsesudvalget
Det er Garantiordningens Godkendelsesudvalg, der står for at vurdere og godkende de erstatningsansøgninger, der bliver sendt til Dansk Køl & Varme. Udvalget består af de tre afbildede herrer nedenfor (fra venstre): Palle Jørgensen, Stig Nilsson og Ulrich Basse.
Ulrich Basse, Business Manager ved Aircon Teknik, er blevet valgt som formand, og han er meget positiv over for at skulle stå i fronten for Dansk Køl & Varmes garantiordning. Den er en god tryghed for kunderne, siger han.